no sry hustla, ale AFAIK to ty juz nie jestes gimbazjalnym utrzymankiem kieszonkowego tylko doroslym studentem. Ja rozumiem dzieciaka co dostaje od rodziców 50zl kieszonkowego na miesiąc, ale 5$ dla dorosłego człowieka jednorazowo? ;p 5$=~16PLN - 2h pracy na studenckim stażu. Więc sry ale "twój argument jest inwalidą" xD
Comment has been collapsed.
Zelg, studiuję dwa kierunki plus robię specjalizację. To jest autentycznie niemożliwe, żeby zapierdalać dwa kierunki dzienne plus specjalizację i jeszcze pracować :) Tym bardziej, że filologia angielska do łatwych nie należy ;P
No i po pierwsze próg w MQG w grudniu to 8$. Do tego jestem w Simultaneous Events, IYS Gifts, S.Gifts Private, a do tego jeszcze w święta pewnie dorzucę jakieś bonusy do tego co dałem. Dodatkowo na święta pewnie zrobię jakieś lepsze giby na forum dla kontrybutorów i fanów puzzli no i dla siebie też gry muszę kupować, bo na SG raczej dużo nie wygrywam. A do tego mam też inne wydatki, to chyba oczywiste :)
Powiedz to lepiej tym, którzy na SG prawie nic (lub nic) nie rozdają. Ja i tak bardzo dużo daję, a przecież nie muszę :)
A czy ja mówię, że nie rozdajesz? Wiem, że rozdajesz ;) Ja tylko odbijałem piłeczkę, co do "kosztowności" tego eventu ;) A co do rzeczywistych kosztów aktywności na kilku frontach na SG uświadamiać mnie nie musisz. IYS co prawda odpuściłem, ale za to WCAL mają urodzinowo-noworoczny własny event, jest to polskie cudo, jest SimGive a i puzzel urodzinowy na 60-pare gibów i ponad 100 gier sam się nie zrobił ;p
A co dociężkiej filologi angielskiej - spróbowałbyś równolegle informatyke teoretyczną i matematykę, to byśmy pogadali xD