Description

Just curious to see how many lvl 10 peeps are out there. Also what a fitting game to mark up to level 10 right?

tänan

👍

1 month ago
Permalink

Comment has been collapsed.

Thanks :)

1 month ago
Permalink

Comment has been collapsed.

yep... a fitting one... thx for the chance... looks like several entries are already there...

1 month ago
Permalink

Comment has been collapsed.

haha yeah I am surprised to see this many entries already

1 month ago
Permalink

Comment has been collapsed.

yep... though it stagnated... a long time left though, so more will come... XD

1 month ago
Permalink

Comment has been collapsed.

there is always a rush when the giveaway is created and a rush when it is nearly ending

1 month ago
Permalink

Comment has been collapsed.

looks like only 78 entries. somewhat expected

1 week ago
Permalink

Comment has been collapsed.

it was certainly more than I would have expected at such high level XD

1 day ago
Permalink

Comment has been collapsed.

for some reason i was hoping it would be in the 100s

1 day ago
Permalink

Comment has been collapsed.

I've found it difficult to achieve such numbers at this level, since most people seem to get the bundles..

17 hours ago
Permalink

Comment has been collapsed.

yeah how did you get to that level? Id have to be loaded with money to be giving away full reward games lol

9 hours ago
Permalink

Comment has been collapsed.

Deleted

This comment was deleted 1 week ago.

1 week ago
Permalink

Comment has been collapsed.

Thank you :)

6 days ago
Permalink

Comment has been collapsed.

You do not have permission to comment on giveaways.